piątek, 31 grudnia 2010

,,Miś Uszatek"

Miś Uszatek był bohaterem popularnym głównie wśród dzieci w wieku przedszkolnym – takim dzieciom łatwo się było identyfikować z Uszatkiem, bo z jednej strony przypominał on dostępną wszystkim pluszową zabawkę, a z drugiej strony był poważnym partnerem, kolegą z przedszkola.

A teraz na przypomnienie piosenka jaką śpiewał Uszatek na początku każdego odcinka:

Na dobranoc – dobry wieczór
miś pluszowy śpiewa Wam.
Mówią o mnie Miś Uszatek, bo klapnięte uszko mam.
Jestem sobie mały miś, gruby miś,
znam się z dziećmi nie od dziś.
Jestem sobie mały miś, śmieszny miś,
znam się z dziećmi nie od dziś!

W końcówce bajki zaś Miś żegna się piosenką:

Pora na dobranoc,
bo już księżyc świeci.
Dzieci lubią misie,
misie lubią dzieci.

Oto piosenka w wykonaniu samego Misia Uszatka:)




A jak Wy wspominacie pluszowego misia?

Dorzucam jeszcze link z jednym z odcinków ,,Misia Uszatka"
http://www.youtube.com/watch?v=I9suTcnlEks

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bajka:) szkoda ze teraz dzieci niechętnie chcą takie oglądać. Polecam ten odcinek, moja siostrzenica uwielbia go mimo, iż jak niektórzy twierdzą są teraz "lepsze" bajki :) http://www.youtube.com/watch?v=Ul8-1wRbTCA&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  2. super baja;p zawsze wyczekiwałem jej;D Mądra, zawsze mająca morał bajka.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak..pamiętam jak Miś zawsze śpiewał tą piosenkę na koniec bajki...szkoda, że dziś w programie na TVP o 19 już nie ma takich bajek:(nie mam jeszcze własnych dzieci, ale chciałabym aby moje pociechy taką bajkę oglądały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Apel!! do twórców bajek!!!

    Więcej Misia Uszatka....mniej Batmana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolę przeróbki na yt ;p

    OdpowiedzUsuń